حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

روز مادر و زن بر همه مادران زیبای دنیا تبریک

توی خونه نشستی ی دوست اس میده :

سلام عزیزم

همسرم امروز بمناسبت روز زن  جشنی در تالار پردیس برام گرفته ممنون میشم تو هم بیایی

اخرشم بنویسه ستاد دق دهی دوستان متاهل  اون موقع قیافتون از خوندن این اس چطوری میشه؟

من که مردم از خنده

خدا بگم ما نژاد زن رو چیکار نکنه که بلاهایی هستیم واسه خودمون

در کل اومدم بگم

روزمون مبارک

ندید بدید

اقا ندید بدید به من میگن ها  

ای دی اس المان  امروز ساعت ۱۴ وصل شد و ما بد جور داریم کیفشو میبریم  

از صب قبل این که یارو بیاد نصب با خودم میگفتم اصلا برا چی رفتم این همه خودمو انداختم به خرج . ولی الان راضیم . 

ی سوال بچه هایی که از خط adslاستفاده میکنن ماهیانه چقدر شارژمیکنن هزینه شارژتون چقدره؟ 

خبر دادم تا بدونید هستم و بیادتونم .

سلام  

خدمت همه دوستان گلم عاضم چند وقتی هست این سیستم بنده داره بازی در میاره از طرفی هم نت بد جور سرعتش ژایین و ما به فکر این افتادیم بریم اینترنت پر سرعت بگیریم . 

پس خواهشمندم چند وقتی دیگه با ما مدارا کنید تا  از خجالت همه در بیام . 

این هفته که گذشت مشهد بودیم جای همه خالی  

خیلی خوش گذشت . 

قسمت نشد ابجی زهرا بیا د حرم ولی ما مثل همیشه بیادش بودیم و سر مزار باباش رفیتم . 

همه دوستان از جمله کفشدوزک خانومی  گلابتون بهار جان لاله زیز ابجی فاطمه سمیه جان که نشد بهش خبر بدم دارم میرم مشهد تا  ایشون رو هم از نزدیک ببینم  الهه عزیزم داداش محمد همسر عزیزش و فائزه خواهر گلش شیدای عزیز البته اینم بگم اسمامی که اسم درستشون رو میدونستم  گفتم اونا که نمیدونستم خود امام را میدونه و ان شا الله  مراد دل همه رو بده .. 

حتی  فندوق خانومی که خیلی وقته منو از یاد برده هم دعا کردم با نینیش بره  

مگنولیا اگه اسمشو درست نوشته باشم ایشون رو هم دعا گوی بودم .داداش علی خودمون محمد و علی  اقا هم از یاد نرفتن . 

بگم تک تکتون برام عزیزید و از یاد نخواهید رفت .