حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

شکر میگذرونیم

هفته پیش این ساعت ها بد ترین ساعت ها برای من بود  نه به خاطر اینکه فرزندم  رااز دست دادم نه چون باید به محمد روحیه میدادم این کار خیلی سخت بود خیلی ...

مرد  نماد  استقامت و صبر  خدا نکنه ستونی خم بشه  راست کردن اون خیلی  سخته ...

گاهی وقتا شب ها یا وقت هایی که تنهام  خودمو خالی میکنم ولی  جلو همه نقابم رو به چهرم میزنم تا نکنه دلی از دیدن چشمای سرخ  من بگیره یا  غمگین بشه

خدا مصلحت منو بهتر از من میدونه خیلی بهتر. منم  مصلحت و خیرمو دادم به خدا .

ممنون از همه دوتان  گلم. بهتون در اولین فرصت سر میزنم .

دوستتون دارم .

شکر و سپاس از همه عزیزانم .

سلام

سلام به همه کسانی که قلب های اسمونی دارن

سلام به همه دوستانی که  منو شرمنده خودشون کردن .

سلام به همه فرشته هایی که ساکن زمین هستند.

حالم بد نیست  بهترم .

همسر گلم همه کاری میکنه تا منو اروم نگه داره و بهم روحیه میده .میخنده و لی پشت هر خندش دنیایی از غم .

امروز مامان بزور منو برداشت برد پیش ی خانومی که با خواندن و قفل زدن و گره زدن های مبین  سوره یس حال منو بهتر کنه ...

خدایا دل مامانمو شاد کن هر چی خیرمونه سر راهمون قرار بده ...

ولی ی اتفاق بد افتاد .

دیشب بابام قرضیکه ازمن کرده بود و اورد پس داد منم پولو نشمرده گذاشتم داخل کشاب کنار تختم .امروز که برگشت و پولو شمردم 210 هزار تومان کم بود .خواهرم میگه من مطمئنم بابا 1 میلیونو سیصد شمرد و گذاشت روی میز خودم کمکش کردم ...

البته اینم بگم جز این پول خیلی چیزای دیگه از خونه من گم میشدن از مرغ و گوشت که اصلا ارزش گفتن نداره تا حتی لباس هایی که من برای بچه نداشتم خریدم .دفه اول نیست  داره چیزی از توی خونم گم میشه چند بار به همسر متذکر شدم قفل در رو تعویض کن اما کو گوش شنوا ..

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه .

مامان میگه :عیب نداره به خودت استرس وارد نکن برو خدارو شکر کن داری اگه نداشتی و تو به این کار مجبور میشدی چی ؟حتما نیاز داشته عیب نداره ...

خوشم میاد اکثر مواقع مثبت اندیشه ...

نمیدونم حکمت این موضوع اونم الان چیه؟

ای خدا راضی ام به رضای تو .خدا به همه مردم کمک کن به همه مردم .