حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

ی سلام کوتاه ولی گرم به داغی اتیشششش

سلام به همه دوستانی که درنبودم بهم سر زدن  

سلام به دوستانی که دیدن نیستم و  مرا برای همیشه فراموش کردن 

دیروز سونو گرافی ۴ بعدی هم انجام دادی و گل دختر من با تمام  ناراحتی هایی که این چند ماهه من داشتم و تمام کار های سنگینی که انجام دادم در صحت سلامتی کامل بسر میبره  

کار گاز کشی هم شکر تموم و بعد دو ماه اوارگی برگشتیم خونمون و بعد یک هفته سگ دو زنی و تمیز کردن و تغییر و تحول داد ن  میشه گفت ارامش رو باز به خونه برگردوندیم ولی  خودم و همسر بد جور کلامون باهم قاطی شده . 

کاش بخاطر مسائلی بود که به خودمون ربط داشت نه به خاطر دختر جاریس بزرگم . 

دلم از همسر بد جور  شکسته بد جور که من و دخترام رو به خاطر این ادم های عوضی خرد و داغون میکنه . 

 میخوام چند وقتی برم توی تریپ بی اهمیت بودن  البت اگه بتوانم . 

دیشب سونو گرافی رو که انجام دادم کلی خوشحال از سلامتیش ولی یکم برای دخرت بودنش ناراحت شدم ولی بعدش گفتم خدا شکرت  تو مصلحت منو بهتر از هر کسی میدونی . 

خوشحالم و خوشحال تر که خدا  دو تا دختر بهم داده و براشون ارزوی موفقیعت و عاقبت بخیری رو دارم . 

ی زمان اینجا مرهم درد هام بود ولی حالا که نت ندارم بد جور  احساس تنهایی میکنم بگذریم از این که دخترم حتی از مادر برام دلسوزی میکنه و ی پرستار نمونست . 

خدا به همه نعمت هایی که به من ارزونی داشتی  شکرت و مرا به خاطر ناسپاسی هایم ببخش  

ان شا الله روز ۴ مهر عازم مشهدم و تا ۹ اونجام . 

امام رضا ممنونم بازم  بهم لطف کردی وتوفیق اینو بهم دادی امسالم برای تولدت کنارت باشم   

خدایا هزاران بار شکرت  

شکر  

دوستتون دارم و بدونید به یاد تک تکتون هستم .

نظرات 7 + ارسال نظر
Kafshdozak سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

Azizam Khili movazebe khodet o dokhtaret bash va eltemase 2aaaa

مهتاب یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

خوشحالم که برگشتی واسه ما هم دعا کن

سابقون جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://rqoran.mihanblog.com/post/author/708032

سلام
فکر کنم الان که دارم این نظر رو می نویسم شما به پا بوسی حضرت رفته باشید کنار بارگاه نورانی حضرت ثامن الحج آقا علی بن موسی رضا علیه آلاف و تهیت و ثنا در اول این روز بزرگ رو به تون تبریک عرض می کنم امیدوارم که شفاعت حضرت در آخرت و دعای ایشان در دنیا شامل حال همه ما باشه
د پایان هم بهتون تبریک می گم ب خاطر داشتن دو فرشته الهی امیدوارم در تربیت این غنچه های بهشتی کوشا باشید
به نظر دختر ها خیلی مهربون و خیلی دوست داشتنی هستند هر کسی خدا بهش یک دختری عنایت شده باید شاکر خدا باشه و در تربیت اون اون سعی و تلاش کامل رو داشته باشه
امام على علیه السلام :

مَن أَصلَحَ فیما بَینَهُ وَبَینَ اللّه أَصلَحَ اللّه فیما بَینَهُ وَبَینَ النّاسِ؛

هر کس رابطه اش را با خدا اصلاح کند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.

بحارالأنوار، ج71، ص366، ح12

پیامبر صلى‏ الله ‏علیه ‏و‏آله :

رَحِمَ اللّه‏ُ اَبَا البَناتِ، اَلبَناتُ مُبارَکاتٌ مُحَبِّباتٌ وَ البَنونَ مُبَشِّراتٌ وَ هُنَّ الباقیاتُ الصّالِحاتُ؛

رحمت خدا بر پدرى که داراى دخترانى است! دختران، با برکت و دوست داشتنى‏اند و پسران، مژده آورند. دختران باقیات الصالحات (بازماندگان شایسته)اند.

مستدرک الوسائل، ج 15، ص 115، ح 17700

در پناه بانو (فاطیما) شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://darpanahebanoo.blogsky.com

سلام
فاطیمام
این آدرس جدیدمه
لینکدونیتو عوض کن لطفاً

امید (سپید و گاه سیاه) پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://sepidvagahsiyah.blogfa.com

سلام از روی ادب
دوست عزیز در پروژه ای نیاز به نظرات زیبای شما دارم.
از شما دعوت میکنم به نظرسنجی ای که در وبلاگم قرار داده ام شرکت کنید و مرا در این امر یاری کرده باشید با نظرات خود.

ممنونم.

تاریخ انقضا: ترجیحا تا 91/09/10 در نظر سنجی شرکت کرده باشید.

سلامت
شاد
و پیروز باشید.


سپید و گاه سیاه.

بهار(بوسه ی تقدیر) پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://gozashtehagozashte.blogfa.com

خوبی خانوم؟

سمیه م سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://toutia.blogfa.com

سلام کجایی؟ من اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد