حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حس خوب

وقتی کلی استرس و نگرانی در خودت داری

وقتی هزار تا  فکر کوفتی اعصاب مصابتو در حد تیم شاسگول خان داغون میکنه

تا ی نظر از ی دوست میخوانی چقدر ارامش پیدا میکنی چقدر اروم میشی و هزار بار میگی خدارو شکر  خدارو هزار مرتبه شکر که اگه دوست واقعی کنار خودم ندارم باهاش رفت و امد کنم درد دل کنم دوست های مجازی دارم که شاید  کیلومتر ها از من دور باشن ولی دلاشون همین بغل دلم هست اینقدر نزدیک که انگار هیچ غمی وجود نداشته و نداره .

خواستم بگم از همه ممنون  از تک تک دوستای گلم که همیشه بهم لطف داشتن و دارن .

امروز هوس کردم یکیم پیاده روی کنم و برم تا اداره پست سر خیابونمون و تسویه برق رو بگیرم که با این مستاجره به مشکل نخورم .توی راه باز گشت رفتم مغازه خانوم هاشمی تا دوتا دوغ بخرم  تا وارد شدم بعد سلام علیک خانوم هاشمی میپرسه بارداری

من:چطور

خانوم هاشمی:قیافت خیلی  تغییر کرده اگه خبر نداری بهت بگم مطمئن باش بارداری

من:هاج و واج .خبر دارم ولی فکر نمیکردم اینقده  قیافم تابلو شده باشه...

بعضی ها باید دکتر زنان میشدن نه  مغازه دارو خونه دار. والا .

ی دوستی داره اقای همسر خانومش اخر سونو گرافیه دقیق بدون هیچ نقصی میگه بچه دختره یا پسر اینو بارها من خودم شاهدش بودم ی روز بهش گفتم بیچاره اون دکتر که میره اون همه درس میخونه بعد هی این دسته دستگاه رو میچرخونه هی چشاشو زل میکنه به مانیتور  گاهی وقت ها هم میگه بچه پاهاش بستس برو ی وقت دیگه بیا  اونوقت تو بدون هیچ معاینه و فقط و فقط با چشم میگی دختر !پسر؟جلل خالق


نظرات 3 + ارسال نظر
تہ ماندۀ حرفهاے دلمـ(فاطیما) چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com

خوشحالم که الان بهتری
بعضی ها واقعاً تیزن و هم میفهمن بارداری و هم جنسیتشو میفهمن

برای منم جالب بوده همیشه

ممنونم عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

man kheili be yadetam khanumi
boooooooooooooooooooooooooos

جانم!!!!۱
مهتابی!!!
اگه مهتابی چه عجب از این ورا عزیز.
اگه نه که ؟؟
ی ردی یه نامی ی نشونی ؟
در کل ممنون .

پرستو پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام عزیزم
مرسی که سر زدی
آپیدم

سلام اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد