حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

سفره هفت سین

چند روزی  رفتم توی فکر سفره هفت سین امسال چه طوری باشه...

چه بی وقدمه رفتم سر  اصل موضوع ...

خب جونم براتون بگه: سلام

بعدش اینکه امسال اصلا قصد خونه تکونی نداشتم ولی امان از این اطرافیان که مارو مجبور به چه  کارهایی نمیکنن...

4 روزی  ور رفتیم میگم 4 روز فکر نکنید جدی جدی  کار میکردما نه تا 11 خواب بودم تا ناهار میخوردم و مرفتم سراغ کارها میشد 3 یا 4 عصر ...

به هر حال ی  حالی به خونه و راه پله ها دادم اساسی ...

امسال نمیدونم چرا اینقده دلم برای همسرم تند تند تنگ میشه ....

امروزم دخترم  سریچ شده مامان سفره هفت سین درست کن ببرم مدرسه و این هم تمام تلاش ما ..

البته اون وسط ی اینه و قران کوچولو هم گذاشته میشه ولی  سعی میکنم قبل از عید امسال ی  عکس از سفره هفت سین کاملم داخل وبلاگ بزارم .


اگه جای من بودید کدوم کارو انجام میدادید؟؟؟

تصمیم داشتم ۴ فروردین ۹۱ ی مراسم تولد بگیرم .(اخه سالگرد عقدمونم هست )

درجه یک ها رو شام و درجه ۲ و ۳ ها رو بعد از شام خانوادگی دعوت کنم .

همسر میگه این جوری که تو داری برنامه ریزی میکنی ۷۰۰ یا ۸۰۰ خرج میتراشی برای خودت .

از درد سر خوشت میاد بیخیال شو . من این پولو نقد بهت میدم برا خود خودت .

خودتم به درد سر و بدو بدو نداز....

و من موندم چی کار کنم .

من نظرم به این بود اول یا اخر باید ی شام یا ناهار بدم اقوام درجه یک .تمام کسانی هم که دعوت میکنم میان عید دیدنی ما .چه بهتر همه در یک روز یا شب بیان میوه و شیرینی که همون میوه و شیرینی هست که میخواد عید مصرف بشه تازه دشت نمیدم کادو هایی که تا حالا هم بردم ب

بگی نگی جمع میکنم .چند سال من اصلا مراسمی نداشتم و فقط برای دیگران کادو بردم . حالا کو تا سفر حجم .

همسر میگه ایام عید از هرکی شام یا ناهار خوردیم  دعوتش میکنیم  هر کی هم نخوردیم دعوت نمیکنیم .

من موندمو دو راهی پولو بگیرم قید همه چی رو بزنم ....

یا نه مراسمم رو بگیرم  هم ی تغییر و تحول هم ی دست گرمی ببینم کی به کیه؟

خودمم دو بشکم  میخوام شم دوستان کمک فکری بهم کنید .