حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

ماه مهربونی

دیشب همسر بعد از ورودش به خونه رفت دوش بگیره صدام کرده امشب اعمال خاصی نداره  غسل نداره ؟

گفتم دقیق نمیدونم ولی غسل شب اول ماه رو انجام بده بزار ببینم توی مفاتیح چی نوشته ..

ماه مهربونی ماه صله رحم ماه گذشت ماه فرموشی بدیها ماه استغفار ماه خوبی کردن ماه .....هر کدوم این کلمه ها براش کلی توضیح داده شده بود و از برکات این ما ه نوشته بود .

یاد نوشته های ابجی گلابتون افتادم خونه تکونی دل!دیدم چقدر با این مطالب همخونی داره

امروز که وبلاگ ی دوست رو خواندم گفتم خدا تو رو به همین ماه  بیا و این فضایل رو براش عنایت کن  این روزا اون خیلی نیاز داره

بچه ها بیایید سر سفره افطار دعا کنیم

دعا برای مریضا چه روحی چه جسمی

برای عاقبت بخیری بچه هامون

برای اونا که بچه ندارن (همیشه اینو که میگم یاد مگنولیا میافتم و میگم خداکنه اونم بچه دارشه و خیلی های دیگه که بچه دوست دارن و مشکلی هم ندارن )

برای بی خونه ها

برای قرض مندا

برای این فاصله ها  که بین ما ادما افتاده  چه دوست چه فامیل چه زن و شوهر(خدا تو رو به حق این ماه عزیز صفرشون کن)

دعا کنیم برای همه برای همه چیز

خدایا عاقبت همه رو بخیر کن عاقبت من و زندگیمم بخیر کن امین یا رب العالمین


دیشب رون پام کلا بی حس بود و رفتیم بیمارستان ساعت 12 و نیم بود امایش دادم و  اقاهه گفت 2 جوابش حاضره

اقای همسر خیلی خسته بود ی جای دنج  روی صندلی ها دراز کشید و لالا

منم هی این راهر ها و حیاط بیمارستان رو از درد پهلو گز کردم و اقا ....

جواب ازمایش رو گرفتم بهش میگم بیدار شو بریم پیش دکتر خواب الو میگه برو نشون بده کارت تموم شد بیا تا بریم !!!!

من کشته مرده این جور احساساتشم

کارم که تموم شد  میام بیدارش میکنم  برگردیم خونه میبینه من عصبی میگه حالا من ی چرت زدما !!!

خندم گرفت رومو برمیگردونم خندمو نبینم میگم نمیدونستم چرت دو ساعتی هم داریم  اخه توی ولایت ما به این دوساعت میگن خواب

وقتی هم میرسیم خونه میخوابه من تازه دارم برنجم رو ابکش میکنم برا سحر و سفره سحر رو براشون اماده میکنم


نظرات 7 + ارسال نظر
پرستو شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام
از دست این مردا... تا قبل ازدواج اگه صد تا شرط هم بزاری چشم بسته قبول می کنن ولی خرشون که از پل می گذره
شتر دیدی ندیدی
قربونت برم خیلی خوبه که حالا که نمی تونی بخاطر نی نی ات روزه بگیری بازم بخاطر این سحری و افطاری تو روزه ها شریکی
غصه نخور در عوضش بهشت زیر پای ماست

سلام
دقیقا ..
ولی دلم گشنگی و له له اب نزدیک افطار رو میخواد ی حس هست که فقط ادمای روزه دار میتوانن لمس و حسش کنن نزدیک افطار که میشه ....
اونوقت چی بالا سرمونه؟

تہ ماندۀ حرفهاے دلمـ(فاطیما) یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com

سلام
ببین اینقدر خودتو نکش مگنولیا الان 5ماهه بارداره!

اینم وبلاگش
http://ginkgo-tree.persianblog.ir/

خسته نباشی که با این وضع ماه رمضون غذا درست میکنی

سلام ابجی جون .
این یکی از اون خبر هایی بود که تمام سلول های بدنم به خاطرش خوشحال شدن و خندیدن
الهی شکر خدا کنه بچش صحیح و سلامت بدنیا بیاد .
خسته نمیشم باور کن لذت میبرم من که فعلا به خاطر ضعفم دکتر منع کرده روزه بگیرم حداقل اینجوری راضی ام که منم سهمی توی این ماه رمضون دارم .

مهتاب دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://motherly.blogsky.com

من با اون دعای رفع فاصله ها خیلی موافقم... از خدا می خوام هر کسی غمی داره دلش رو شاد کنه... از خدا می خوام به ما آدم ها کمی قدر شناسی عطا کنه .. اگه کسی خوبی در حقمون کرد به ما لیاقت جبران بده.. برای تو هم ارزوی سلامتی دارم البته با نی نی

پرستو چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام خیلی وقته از اون روز که با همسری تشریف بردین به بیمارستان می گذره و شما هنوز آپ نشدید
حالت خوبه؟ این دفعه غیبتت طولانی شد
راستی آپم

Laleh دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://Nocomment.blogsky.com

Salam salam
Namaz roozeha ghabool inshallah :) albatte shoma ke rooze nadari vali jolo jolo Bara oon mahi ke ghaza migiri :)))
Man Internet nadaram Alan ba gharzi oomadam zoodi beram :D
Movazeb khodet bash lopaye oon dokhtare zerang o khanoometam boos kon

پرستو چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام
آخه تو کجایی این چند وقته
بابا حسابی نگران خودت و کوچولوت شدیم

مهتاب سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام گلم .. کجایی؟؟ حال نی نی خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد