حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

۱ ساعت تا رفتن .

دیشب اصلا خوبم نبرد ...

خدایا تنهام نزار ... خیلی دوستت دارم ...

فقط ۱ ساعت دیگه تا رفتنمون مونده...

همه رو یاد خواهم کرد ...

دوستتون دارم ...

اعتکاف و خاطراتش

این چند روز حسابی  سرم شلوغ بود منظور هفته پیش بود  دائم از این اداره به اون اداره که کارهای  محمد رضا رو انجام بدم ...

روز چهارشنبه هم باید میرفتم خونه خواهرش شب همه برای مراسم ختنه سوران  پسرش دعوت داشتیم .ساعت 2 بود برگشتیم خونه . تا وسایل رو جمع کردم و به سمت مسجد رفتیم شد 3 نیمه شب . بچه های اعتکاف مشغول سحری گرفتن بودن .

سه روزی که اونجا بودم  یه حال خاصی داشتم ...ساکت تر بودم بیشتر با خودم خلوت میکردم .

از خدا خیلی چیزا خواستم خیلی ادما رو که التماس دعا گفته بودن  دعا کردم  حتی اونایی که دوست داشتن منو ببینن و التماس دعا بگن . برای مامان بابامم دعا کردم .

از خدا خواستم در سفری که پیش رو دارم  بهم این توفیق رو بده کربلا رو درک کنم به معنای واقعیش..

فکر نمیکردم اگه برگردم خونه دلم برای این چند روز تنگ بشه ..

گل گلخونه ما این سه روز همراه من بود روزه هاشو کامل و نمازهاشو خیلی عالی خواند . فکر نمیکردم بتوانه طاقت بیاره ..خوشحال بودم اولین سال تکلیف الاهیشو با اعتکاف خوشبو کنه ..سپردمش به دعای ام داوود ..

نمیدونم چرا این دعا بد جور به من ارامش میده خیلی دوستش دارم ..

پارسال نتوانستم این لیاقت رو داشته باشم که معتکف بشم ولی خودمو به دعای ام داود رسوندم  ولی امسال ...صفایی داشت که فقط ادمای معتکف درکش میکنن ..

قرار شد برای گل گلخونه یه لپ تاپ به عنوان جایزه هم قبولی و شاگرد اول شدنش هم دختر خوب بودنش هم بابت اعتکاف و تشویق او برای شرکت در مراسم دینی بخریم .

یه سفر

از وقتی این یکی وبلاگ رو  ساختم چیز خاصی در اون ننوشته بودم  دنبال یه وقت مناسب یه خبر بودم تا شروع کنم به نوشتن .

30 خرداد روز حرکتمون به سمت  عراق هست .بازم میرم برای زیارت . خودم خوب میدونم لیاقت این زیارت رو ندارم و به دعای دیگران بوده .هیچ کس بهتر از خود ادم نمیتوانه قاضی خوبی  برای خودش باشه .

الله اعلم .


روزم مبارک

زن, عنصر تابناکی است که زیر بنای فضیلت‌های انسانی و ارزش‌های والای خلیفه‌ا... در جهان است.

امام صادق(ع)می فرمایند:
گمان نمی‌کنم کسی به اوج مقام ایمان رسیده باشد، ولی نسبت به زنان بی‌محبت باشد و آنان را تجلیل و تکریم نکند.

امام صادق(ع)می فرمایند:
خیر و برکت بیشتر بر محور وجود زن‌ها می‌چرخد.