حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

یه سفر

از وقتی این یکی وبلاگ رو  ساختم چیز خاصی در اون ننوشته بودم  دنبال یه وقت مناسب یه خبر بودم تا شروع کنم به نوشتن .

30 خرداد روز حرکتمون به سمت  عراق هست .بازم میرم برای زیارت . خودم خوب میدونم لیاقت این زیارت رو ندارم و به دعای دیگران بوده .هیچ کس بهتر از خود ادم نمیتوانه قاضی خوبی  برای خودش باشه .

الله اعلم .


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

اینکه تو فکر میکنی گناهکاری درست،
ولی اینکه از رحمت خدا ناامید بشی اصلاً کار درستی نیست عزیزم

خوش به سعادتت
من تا الان از کربلا رفتن می ترسیدم! (یک اعتراف!)
و فکر میکردم امام حسین راضی نیست به این شکل بریم پیشش
ولی چندوقتیه یه روایت شنیدم و دلم خیلی میخواد برم
برای منم دعا کن که بتونم بیام

از رحمت خدا نا امید نیستم و نخواهم بود که اگه اون روز برسه وایی خدا نکنه ....
ان شا الله تو هم به همین زودی ها میایی مینویسی دارم میرم کربلا و ما بهت بگیم التماس دعا ...
چشم مطمئن باش دعات میکنم ...

علی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://hayan61.blogfa.com

التماس دعا......
خوش به حالت یه سفر زیارتی میری...کربلا خیلی شهر خوبیه...انشا الله به سلامتی برید و برگردید..

چشم داداشی محتاجم به دعا ..

ان شا الله شما هم میرید یه سفر زیارتی ...
ممنون بابت مهربونیت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد