حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

زیر سایه دعای دوستان هستیم

به خاطر غیبت طولانیم از همه عذر میخوام .

راستش این چند روز نبودم .روز دوم ماه رمضون  شروع کردیم به گاز کشی طبقه سوم البته گاز کشی داشتیم ولی  خواستیم هر طبقه یک کنتور داشته باشه .از اون روز تا همین الان  ما  خونه مامان و ابجی جون بودیم و هستیم .

یک هفته ایی خونه خواهر بزرگم بودم و بعد از اون خونه مامانی رفتم .

خونه خیلی کار داره و ی سری تغییر هم خودمون قراره بهش بدیم  فکر کنیم تا نیمه های شهریور کار داشته باشیم .هنوز گاز کشی تایید نشده  امروز اگه خدا کمکمون کنه میخوایم رنگ اتاق دختره رو تغییر بردیم .

حال  نی نی هم خوبه شکر و ۱۷ ماه رمضون که سونو انجام دادم  الهی شکر همه چیزش خوب بود  جنسیت مشخص نشد ولی گفت درصد دختر بودنش خیلیه .

اینم بگم اقای همسر خیلی سعی میکنه به روی خودش نیاره که ناراحته ولی از حرف هاش حرکاتش تابلو معلومه . به طبع من بیشتر از اون ناراحتم و از تو خودمو میخورم چون نمیشه خونه مامان اینا راحت با همسری حرف زد .

فکر نکند واسه دختر بودنش ناراحتم نه  برای اینکه چرا توی این دوره زمونه که ماها ادعای روشنفکری میکنیم هنوز بحث دختر و پسر بودن وجود داره  رفتارمون مثل  زمان جهالت هست صد مرتبه شکر به اون موقه ها.  از دست همسر ناراحتم .بارها بهش میگم دختر هدیه خداست  به همه کس نمیدش تازه ادم باید شاکر خدا باشه شاید مصلحت ما اینه خدا بهمون دختر بده  بعضی اوقات  بعضی حرفا اینقدر ناراحتم میکنه که میگم خدا  بهم صبر بده نمیدونستم اینقدر دختر دار شدن برای بار دوم سخته .

از لحاظ روحی بد جور بهم ریختم این شبا فقط میگم خدا شکرت فقط سالم باشه برای من جنسیتش مهم نیست فقط سلامتیش عاقبت بخیریش  مهم .

این روز ها از همسری دلگیرم بد جور هم دلگیرم ولی سعی میکنم به روی خودم نیارم ولی فکر نمیکردم بارداریم بعد از این همه نذر و نیا ز و خواستم اینطوری بشه ولی راضیم به رضای خودش

بلیط هامون رو برای مهر رزرو کردم  تا ان شا الله تولد اقا امام رضا در جوارش باشیم .

لاله جان پرستوی عزیز مهتاب مهربون از اینکه یادم بودیم و جویای احوالم ازتون مچکرم 

بهار جان از اینکه این روزا یادم کردی و به یادم بودی ممنونم عزیزم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ http://http://dadayi86.blogfa.com

سلام عزیزم از وبلاگت و نوشته هات خوشم اومده خوشحال میشم اگه لینکم کنی و بهم سربزنی بااجازت من لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد