حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

اعتکاف و خاطراتش

این چند روز حسابی  سرم شلوغ بود منظور هفته پیش بود  دائم از این اداره به اون اداره که کارهای  محمد رضا رو انجام بدم ...

روز چهارشنبه هم باید میرفتم خونه خواهرش شب همه برای مراسم ختنه سوران  پسرش دعوت داشتیم .ساعت 2 بود برگشتیم خونه . تا وسایل رو جمع کردم و به سمت مسجد رفتیم شد 3 نیمه شب . بچه های اعتکاف مشغول سحری گرفتن بودن .

سه روزی که اونجا بودم  یه حال خاصی داشتم ...ساکت تر بودم بیشتر با خودم خلوت میکردم .

از خدا خیلی چیزا خواستم خیلی ادما رو که التماس دعا گفته بودن  دعا کردم  حتی اونایی که دوست داشتن منو ببینن و التماس دعا بگن . برای مامان بابامم دعا کردم .

از خدا خواستم در سفری که پیش رو دارم  بهم این توفیق رو بده کربلا رو درک کنم به معنای واقعیش..

فکر نمیکردم اگه برگردم خونه دلم برای این چند روز تنگ بشه ..

گل گلخونه ما این سه روز همراه من بود روزه هاشو کامل و نمازهاشو خیلی عالی خواند . فکر نمیکردم بتوانه طاقت بیاره ..خوشحال بودم اولین سال تکلیف الاهیشو با اعتکاف خوشبو کنه ..سپردمش به دعای ام داوود ..

نمیدونم چرا این دعا بد جور به من ارامش میده خیلی دوستش دارم ..

پارسال نتوانستم این لیاقت رو داشته باشم که معتکف بشم ولی خودمو به دعای ام داود رسوندم  ولی امسال ...صفایی داشت که فقط ادمای معتکف درکش میکنن ..

قرار شد برای گل گلخونه یه لپ تاپ به عنوان جایزه هم قبولی و شاگرد اول شدنش هم دختر خوب بودنش هم بابت اعتکاف و تشویق او برای شرکت در مراسم دینی بخریم .

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
امیدوارم با اعمال قبول شده برگشته باشی

این گل گلدونه کیه؟
شما که 26سال نوشتی تو پروفایلت
قاعدتا دخترت نیست. هست؟
مگه اینکه تو سن 15سالگی ازدواج کرده باشی
هوم؟
من الان گیج شدم یکم

سلام عزیز..
همچنین برای شما ... ان شا الله.
دخترمه دیگه ...
الان دیگه ۲۷ هستم .
خوب یه همچین چیزی
الان دیگه نباید گیج باشی... درسته ...

فاطیما یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
منم دیروز وقتی دو سه ساعت مونده بود به اذان دلم گرفت
دوست نداشتم اذان بشه و بیام خونه
ولی...
حیف و صد حیف که بعضی وقتا باید از چیزهایی که دوسشون داریم دل بکنیم!

نماز و روزه هات قبول خانمی

سلام خانوم گل .
چی بگم که حرف حق جواب نداره .
همچنین ..

سمیه م یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://toutia.blogfa.com

اعتکافتون قبول خانم.
انشالله برکات این اعتکاف تا پایان عمر همراهتون باشه...

ممنون عزیز..
ان شا الله.

سمیه م یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://toutia.blogfa.com

راستی یه چیزی!
لپ تاپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه کودک 9 ساله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
ایول بابا!
ولی خداییش لازم داره لپ تاپ؟؟

جونم!!!
آره ..
خب مشکلی مگه داره؟
من باشم میگم اره . ۱ چیزایی از کامژیوتر سر در میاره بعد هم دوره به دوره داره زمونه پیشرفته تر میشه بزار از الان یاد بگیره از این وسیله چطور و برای چه کارهای باید استفاده کنه ..لپ تاپم داریم تا لپ تاپ از این احتمالا در همون د دفتر چه یاد داشت میشه نه مهندسیش .. ان شا الله روزی برسه برای مهندس شدنش بخرم ..

علی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://hayan61.blogfa.com

من که هیچوقت اعتکاف رو تجربه نکردم...از روزی هم که اعتکاف حکومتی شده هیچ دلم نمیخواد در مورد اعتکاف چیزی بشنوم...از مراسمات دولتی به شدت بیزارم...دلم میخواد یه جائی مثل باغ دور افتاده یا کوهی غاری که کسی آدم رو نبینه خلوت کنم..

ان شا الله برسه روزی که معتکف بشی حال خاصی داره ..
به حکومت بودن و نبودنش کار ندارم ولی مکیدونم باید این عمل در مسجد جامع هر شهری انجام بشه حکم دیگری هم که ددارد که در مسجد های دیگه باشه به شرط ها ..
ادم میتونه همیشه و همه جا برای خدا خلوت کنه ...

فاطیما یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

آره الان از گیجی در اومدم
ولی جالبه
مثلا من الان یه دختر 8ساله داشته باشم
حس شیرینی اه
مخصوصا من که عاشق بجه ام
خدا بهتون ببخشه
ازطرف من وسط پیشونیشو ببوس

الهی شکر .
یه حس خیلی خوب...
به چشم ./

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد