حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

ندید بدید

اقا ندید بدید به من میگن ها  

ای دی اس المان  امروز ساعت ۱۴ وصل شد و ما بد جور داریم کیفشو میبریم  

از صب قبل این که یارو بیاد نصب با خودم میگفتم اصلا برا چی رفتم این همه خودمو انداختم به خرج . ولی الان راضیم . 

ی سوال بچه هایی که از خط adslاستفاده میکنن ماهیانه چقدر شارژمیکنن هزینه شارژتون چقدره؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com

به سلامتی. مبارکه!
با اینترنت معمولی که نمیشه وبگردی کرد.
ما سالیانه اشتراک میگیریم. هزینه شو نمی دونم! همیشه شازده میده!

سلامت باشید
من که میکردم .
ممنون از اینکه جواب دادی

بهار(بوسه ی تقدیر) یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

مبارک باشه
من که از ای دی اس ال مخابرات استفاده می کنم.

ممنون .
خب منم از ای دی اس ال مخابرات دارم استفاده میکنم میخوام ببینم تعرفه این بهتره یا شرکت های خصوصی.

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام
من سالیانه گرفتم پارسال با هزینه نصب و راه اندازی شد 135 تومن فک کنم
با ترافیک 15 گیگ گرفته بودم و سرعت 512 مگابایت

سلام ابجی جونم خوبی
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد