حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

خبر دادم تا بدونید هستم و بیادتونم .

سلام  

خدمت همه دوستان گلم عاضم چند وقتی هست این سیستم بنده داره بازی در میاره از طرفی هم نت بد جور سرعتش ژایین و ما به فکر این افتادیم بریم اینترنت پر سرعت بگیریم . 

پس خواهشمندم چند وقتی دیگه با ما مدارا کنید تا  از خجالت همه در بیام . 

این هفته که گذشت مشهد بودیم جای همه خالی  

خیلی خوش گذشت . 

قسمت نشد ابجی زهرا بیا د حرم ولی ما مثل همیشه بیادش بودیم و سر مزار باباش رفیتم . 

همه دوستان از جمله کفشدوزک خانومی  گلابتون بهار جان لاله زیز ابجی فاطمه سمیه جان که نشد بهش خبر بدم دارم میرم مشهد تا  ایشون رو هم از نزدیک ببینم  الهه عزیزم داداش محمد همسر عزیزش و فائزه خواهر گلش شیدای عزیز البته اینم بگم اسمامی که اسم درستشون رو میدونستم  گفتم اونا که نمیدونستم خود امام را میدونه و ان شا الله  مراد دل همه رو بده .. 

حتی  فندوق خانومی که خیلی وقته منو از یاد برده هم دعا کردم با نینیش بره  

مگنولیا اگه اسمشو درست نوشته باشم ایشون رو هم دعا گوی بودم .داداش علی خودمون محمد و علی  اقا هم از یاد نرفتن . 

بگم تک تکتون برام عزیزید و از یاد نخواهید رفت .

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار(بوسه ی تقدیر) جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://gozashtehagozashte.blogfa.com/

سلام
خدا را شکر سلامتی
فدات شم اخه من شمارتو از کجا داشتم؟

سلام ممنون عزیزم از لطفت بخش نگرانت کردم
خب فکر میکردم بهت دادم تا اونجای که یادمه بهت دادم اون پستت بود گوشیت ی جای قشنگ افتاد عطر اگین شد اونجا واست فرستادم حالا چیکار کنم شماره میدی یا من بنمایم !!!

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام خانمی
زیارتت قبول
انشالله که حاجت هات برآورده شن
ممنون بابت دعا

سلام عزیزم
ممنون ابجی گلم
کاری نکردم وظیفه بوده

laleh شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

mamnoon az doaye kheiret khahare golam :)

کاری نکردم ابجی گلم وظیفه بود

گلابتون بانو یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام
چه عجب! نگران شده بودم!
ممنون که به یاد ما بودی. زیارت قبول.

سلام
قربون دل مهربونت
واه حرفا میزنی ها؟
مگه میشه یاد شما و گل پسر نکرد؟
الان داشتم اپ اخریتو میخواندم .تو هم بگو عزیز بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد