حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

دختر یا پسر مسئله براش این است!!

بعد مدتها وبلاگ اولمو باز کردم یادش بخیر ....

به تک تک دوستام سر زدم  بعضی هاشون یا ادرس عوض کردن یا دیگه نمینویسن ...

اینجوریاست دیگه !!!!

 امروز نوشت:سر سفره ناهار مشغول خوردن هستم سر پایین و همسر و دختر با هم بحث داغ سبزی خریدن امروزشونو میکنن

اقای همسر میگه سال دیگه مبین  هم اضافه میشه و از پله ها میاد پایین و نمیزاره من کارمو بکنم

من سرمو میگیرم بالا میگم ببخشید سونو شما دوماه هم نشون میده ؟؟؟میگه حالا دختر چه رفقی داره سالم باشه ولی من خوب میدونم  این حرف دلش نیست  همیشه میگه سالم باشه صالح باشه منظور پسر بودن ..

امشب خواهر کوچیکه رو دعوت کردیم به بیرون  از بوی غذا حالم به هم میخورههههههه.


نظرات 6 + ارسال نظر
گلابتون بانو سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com

خوب آدم هر چی نداشته باشه دلش می خواد. مثلا خود من ترجیح میدم بچه دومم دختر باشه!

حرفت رو قبول دارم دربست نوکرم .
ان شالله خدا ی دختر خوشگل و زیبا روی و خوش اخلاق بهت بده....
بلند بگو آمین

Laleh پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ http://nocomment.blogsky.com

خدا صبرت بده ویلر خییییلی بده :/

خودتم واسه یه ه صالح یا صالحه ناراحت نکن، خوب نظرشه دیکًه همونجور که ما زنها معمولا دوست داریم دختر حتما داشته باشیم که وقتی بزرکً شد باهاش درد دل کنیم ، مردها هم همونجور دیکًه ...

ان شااااااااااااااااااااااااااااا اللله
نه عزیز.شاید قبل از بارداری خیلی علاقه داشتم اگه باردار شدم ژسر باشه ولی الان که باردارم برام اصلا مهم نیست دختر باشه یا پسر الان مهم ترین موضوع سلاتیش هست .
دقیقا لاله جان .
برگشت چند روز پیش گفت هیچ میدونی الان مامانت وقتی توی یک مراسم باشما دختر هاش حاضر میشه چه حس لذت بخشی بهش دست میده !!!! همونطور که شما زن ها دوست دارید و لذت میبرید با دخترتون خیابون استخر بیرون و مسافرت برید باهاش درد دل کنید ما مرد ها هم دوست داریم شون به شون پسرمون راه بریم و......
واقعا مرحبا به تو لاله جان

مهتاب شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ http://motherly.blogsky.com

سلام عزیزم... مرسی مرتب بهم سر می زنی.. عید شما هم مبارک.. امیدوارم بارداری راحتی داشته باشی. ولی بچه چه دختر چه پسر وقتی به دنیا می اد آنچنان جاشو باز می کنه که آدم به جور دیگه اش هم نمی تونه فکر کنه... امیدوارم سالم باشه و صالح حالا دختر و پسر هر دو نشانه لطف خدا هستن

سلام مهتاب جون .
ممنون
ان شا الله
اره با این موافقم خدا کنه سالم باشم و صالح .

تہ ماندۀ حرفـــــ هاے دلمــــ (فاطی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

خب حرف دلش رو زد
شما هم اینطور وقتا فقط بگو انشالله
ولی تو دلت بخواه سالم باشه، هرچی شد شد

بچشم ابجی جون.....
اینم حتما عزیزم .
مامان اینا خانواده همسر همه خوب بودن ؟

فهیمه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com

سلام عزیزم...

واسه سلامتی پدر بهار جون منم یه ختم قرآن گذاشتم تو وبم...

دیدم وب بهار جون کامنت گذاشته بودی گفتم بهت خبر بدم

ممنون عزیزم از اینکه خبر دادی بهم .

پرستو دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام عزیز خوبی؟
آپم دوست داشتی بهم سر بزن
خوشحال می شم

ممنون
حتما اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد