حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

باید الان من چطوری باشم !!!

هر زنی وقتی میفهمه بارداره  دنیا براش  کوچیک میشه از خوشحالی ولی من با اون سابقه سقط هام نمیدونم خوشحال باشم  یا ناراحت باشم !!!!!

دیشب تست بی بی چک گرفتم با تعجب کامل مثبت بود نمیدونستم بخندم یا گریه کنم و به بی توجهی و عادی بودن بسنته  کردم همسرم که کلا رفت تو فکرررررررررررررر.


سه پست جدید بزاری ی کامنت هم نداشته باشی  دق رو دق میشود ...

.......................................................................................................................................

از پری روز رفتیم روستا.سر مزار  و پیشباز همسایه  خونه مادر شوهر وشب هم رفتم خونه  خواهر شوهر .همسر سر کار بودن و نصف شب هم که برگشته بود رفته بود خونه اون یکی خواهر شوهر...

دیروز عصرم به همراه همه خواهر شوهرام و برادر شوهره رفتیم مکینه(موتور اب خواهر شوهرم اینا)اش پختیم جای همه خالی .شب هم رفتم خونه خواهرم و همسر رفت ولیمه همون همسایهه که گفتم از مکه برگشته بود و اخر شب هم اومدیم خونه .بدک نبود ولی قرار مون با همسر این بود این جمعه بریم ی طرفی نه اینکه بیاییم روستا !!!!

صاب وبلاگ نوشت:فعلا قرار گذاشتیم موع فقط بین خودمون باشه تا ببینیم سرنوشتش چی رقم میخوره ...

نمیخوام فعلا از فامیل چیزی دست گیرشون بشه و خبر دار شن ...

اگه ان شا الله بحق دو بابالحواج  امام جواد و موسی کاظم بارداری سالم و بی خطری بود منم تولد یکی از ائمه که بیشتر امام موسی کاظم مد نظرم هست ی جشن بگیرم .

خواهشن برام دعا کنید.


نظرات 2 + ارسال نظر
گلابتون بانو شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com

وای مبارکه! انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد.

ممنون ولی گلا بتون پر ام از استرس و نگرانی .

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام عزیزم
وقتی بی اطلاع آدرس وبلاگتو عوض کردی چطوری برات کامنت بذاریم خو؟؟؟؟

امیدوارم که بدون هیچ مشکلی این بارداری رو پشت سر بذاری

من که ادرس برات گذاشتم عزیزم فکر کنم فکرت خیلی مشغول بوده ندیدی دقیقا مثل من که دیشب اس مس تبریک عید مبعثت رو تازه دیدم هاجوواج میگفتم ابجی فاطمه اینو کی فرستاده من ندیدم !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد