حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

هفت سین


اینم هفت سین سالی که داره تموم میشه

کیفیت عکس پایین ولی  من از کجا میدونستم بهار میخواد هفت سین ها رو ببینه وگرنه کلی از خودم ذوق به خرج میدادم .


اصلا معلوم نی چی چیدم

فقط خواستم بگم منم هستم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

چه عجب از این طرفا؟!

الهی دورت بگردم به خدا میام نت بهتون سر میزنم وبلاگ ها رو میخوانم ولی نظر که میزارم یا میپره یا نمیاد براتون ..
بیاد تون هستم عزیزم .
گل پسر و دوست دارم و عاشقتم رو چیکار میکنی؟

بهار(بوسه ی تقدیر) دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

الهی قربون محبتت برم الهه جون.اگر چه عکس برام باز نشد ولی همین که توجه نشون دادی به خواستم برام یه دنیا ارزش داره.دوباره میام سر میزنم شاید عکس باز شد.

Laleh پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

خوشکله که!
من کلا بی هفت سین بزرک شدم ولی له خاطر بجه هام که اموزشی باشه میندازم اخه خودم که مدرسه ایرانی خوندم ولی این طفل های من اکه من یادشون ندم دیکه مدرشون هم یادشون نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد