حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

دارم از دستش میدم

همه سعی دارن ارومم کنن

همه به هر روشی میتوانن متوسل میشن  ولی

واقعا کسی حس درون منو بغض صدامو ویرون شدن دلم رو داغون شدن درونم رو نمیتوانه حس کنه مگه اینکه جای من باشه .

خدا دلت میاد این شادی رو ازم بگیری میگن باید  خودمو باید به خودت بسپارم من که سپردم منکه ۲ ساله میگم هی چی تو بگی من که صبر کرده بودم تو که میخواستی بهم ندیش چرا بهم دادیش ..

چرا گذاشتی باز لذت مادر شدن رو بچشم چرا نمیزاری  حسش کنم .

خدا تو که مهربونیت بی نهایت تو که رحمانیت حد و مرز نداره چرا چرا دلمو میسوزونی

میخوایی بهم بگی میتوانی بهم بدی اما نمیدی ؟بهت نمیاد  خدا .

خودت میدونی من طاقتشو دیگه ندارم اصلا من به درک من به جهنم  این دو تا چی  اینا هم  اصلا هیچ مامان بابام چی .

مامانم وقتی حال امروزمو دید  داغون شد  هی زنگ میزنه خونه میگه خوبی بدورغ میگم اره مامان نگران نباش بهترم ولی  اون مادره و  میدونه من چی دارم میکشم خواهرم اشکشو از من پنهون میکنه میگه یعنی بازم ...

دیگه نمیتوانم  حالا که داری ازم میگیریش  باید طاقتشم بدی .

حالا که داری ازم جداش میکنی ..............

اما م رضا دستت درد نکنه

من که  گفتم یا نده  یا اگه از خدا برام خواستی بهترینشو بخواه .

تو چرا .........

من که عمری زائرت بودم .

من که با دلش  شکسته ازت خواستم چرا

واقعا چرا .

خدا باید طاقتشو بهم بدی ....

همسرم هنوز خبر نداره دلم نیومد سفرشو خراب کنم و بهش خبر بدم میدونم که بفهمه داغون میشه  از دلش خبر دارم خدا من که تو رو به دل  اون قسم دادم چرا !من بدرک  چرا دل اونو میشکونی .

من که همیشه گفتم به من گناه کار به گناهان من  نگاه نکن به خدایی خودت به بزرگی خودت  خدا  به من نگاه کن ..

دارم دق میکنم  دیگه چقدر برات اشک بریزم چقدر التماست کنم چقدر متوسل اینو و اون بشم ازت بخوان .

من که گفتم ابرویی ندارم که در خونتو بزنم من که امام رضا رو  واسطه قرار دارم من که خوبانتو  قرار دادم  اخه چرا به خدا من طاقت این امتحانتت رو ندارم


نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

عزیزم چی شده؟ بچه ات رفته؟ چرا؟

سمیه م یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://toutia.blogfa.com

چرا از دستش بدی خب؟!
هنوز که چیزی نشده گلم؟!

فاطیما دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
نمیدونم چی بگم الهه جون
واقعا نمیدونم
امیدوارم خدا خودش بهت طاقتشو بده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد