حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

بگم نگم

فعلا هنوز چیزی معلوم نیست

میگن مطمئن باش  درسته ولی من میترسم ...

اقای همسر و نازگل درجریانن ولی ...

خدا کمکم کن .به گناهام نگاه نکن به خودت قسم مستحق نگاتم .

تنهام نزار تویی که همیشه مواظب منی ...

خدا  توبهترین رفیق وشفیق منی کی رو میخوام از تو بهتر .

تو باش من نیاز به هیچ چیز غیر تو ندارم

با منی دنیا در چنگ من است وایی به حال روزی که نه  نمیخواهم حتی فکرش رو در ذهنم راه دهم .

من تو را و تو مرا دوست داری .این رو مطمئنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه م پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://toutia.blogfa.com

چی شده گلم؟!
چه خبره اونجا؟!

کفشدوزک یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

ایشالا هر چی که هست خیره و خبرای خوب در راه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد