حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

ما باز گشتیم

برگشتم

همه چیز عالی در جوار اقا امام رضا

کلی حرف دارم براتون .اما بوقتش

همه تک تک تونو یاد کردم و به نیابتتون زیارت و دعا و نماز خواندنم .

2 ساعتی هست برگشتم .ضربتی چمدونا باز کردم و وسایل رو جابه جا .

ی چند جا کار دارم انجام بدم سر فزصت میام خدمتتون .

فعلا

نظرات 7 + ارسال نظر
کفشدوزک شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

رسیدن به خیر باز هم ممنون که به یادم بودی زیارت قبول

ممنون گلم .مرسی خدا نصیب خودت کنه .

لاله شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

دعاها قبول انشاالله.. یادش بخیر راهنمایی بودم با خانواده ۱ ماه رفتیم مشهد

میگم ماشالله عجب زرنگی ها نرسیده افتادی به جون چمدون..منم میخوام اینجوری بشما اما حوصلم نمیاد راستش لووووووووووووول

راستی رخصت میدین لینک کنم؟

ان شا الله . خوش به حالتون ما زیاد زیادمون یک هفته بوده ...
نه بابا همچین زرنگم نیستم این دفع این قدر زرنگ شدم و جمدون ها رو با کردم و لباس و ظرف ها رو شستم و تازه آرایشگاه هم رفتم این دیگه اخر رنگی بود
شما صاحب اجازه ایی عزیزم .

سمیه م یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://toutia.blogfa.com

انشالله سفرها به خوشی و سلامتی و قبولی زیارات بوده باشه.
اگه می دونستم اومدین مشهد که حتما می اومدم ببینمتون..
انشالله دفعات بعد...
قربون محبتت

فدات بشم گلم .
ان شا الله شما هم بیایید این طرفا ما خوشحال میشیم .

مهسا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ http://blackstar1991.blogfa.com/

سلام
پرسیدی چه خبرا.باید بگم خبری نیست درگیر درسیم
این ترم پایان نامه داریم و کلی دردسر.ولی میگذره و چون میگذره باکی نیست
راستی رفتی زیارت ؟
زیارتت قبول
خیلی دلم میخواد منم برم

سلام خانوم چه عجب
ان شا الله موفق باشی .
الهی شکر که این همه انرژی . امید داری خانوم گل .
با اجازه .
ممنون خانوم .
برنامه ریزی کن برای شهات امام رضا همه بریم مشهد .

گلابتون بانو سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

رسیدن به خیر. زیارت قبول. انشااله که حاجت روا برگشتی.

سلام عزیزم
ممنون همچنین ان شا الله

لاله سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

بس معلوم میشه زرنگیتون از اثرات مثبت سفر بوده... من عمره رفتم اینقدر زرنگ شدم... حالا باز دیس چارج شدم لووووول

لینک شد... خوشحال میشم شما هم لینک کنید

بله دقیقا.خب برنامه بزرا یه سفر برو که باز شارژ بشی خانومی /
چشم ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
زیارتت قبول
فدات شم خیلی حیف شد کاش می دونستم مشهدی باهات قرار می ذاشتم.

سلام
ممنون
شما ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد