حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

الهی شکر

سلام

الهی شکر به همه نعمت هایی که خدا بی اینکه بخوام بهم داد.

الهی شکر به نعمت هایی که خواستم و قدرشونو ندونستم و تشکرم به خاطر دادنشون ازش نکرد م

الهی شکر به خاطر نعمت هایی که  خدا بهم داد و فهمیدم لیاقتشونو نداشتم ولی خدا خیلی بهم لطف داشت و بهم عطا کرد .

الهی شکر که خدا  منو تو بدترین شرایط هم همراهی میکنه .

الهی شکر به وقت هایی که به خودم میگم خوبه هنوز خدا رو از یاد نبردی .

الهی شکر به همه داده و نداداش  الهی شکر که من خدا رو دارم .

ی الهی شکر ویژه به خاطر اینکه خدا  جور کرد بتوانم به خواسته امسالم که روز تولد امام رضا مشهد باشم و بر آورده کرد

ان شا الله بتوانم  شب وفات  هم اونجا باشم و خدا به خاطر مقام امام رضا و زمان  مراد منم داده باشه و نذر خونه آبجی زهرا رو ادا کنم

توکل به خودش که خیر وصلاح مارو بهتر از ما میدونه .



نکته نوشت :دیروز با هزار مکافات و اعصاب خوردی بلیط های مشهد رو گرفتم .

خانومه اول اشتباهی بلیط ها رو همه بزرگ سال زد ه بود و پول بلیط ها  شد ۲0۱۳۰۰ . من ۱۳۰۰ تومان کم داشتم و بلیط ها رو برای این مبلغ گرو نگه داشت . این آژانس در منطقه  قبلی که خونمون بود  قرار داشت بطع من همه  اون کسب رو میشناختم و معرف حضورشون بودم .سریع ۱۳۰۰ جور کردم و اوردم بهش دادم (نه کارتی همراهم برده بودم نه ولی توی ماشین گذاشته بودم) بلیط ها رو که تحویل گرفتم دیدم بله خانومه نازگل رو  برابر یک ادم بزرگ حساب کرده .اینم بگم بلیط برای رفت از اینجا گیرم نیومد باجبار از تهران اونم اتوبوسی ویژه گرفتم  و برای برگشت کوپه کامل و از خود مشهد  به مقصد اینجا .برای برگش مشکلی نیست ولی برای رفت باید یکم دقیق تر برنامه ریزی کنیم . بگذریم که برای گرفتن بلیط هم برنامه ما از ۵ شنبه ۱۴ بود نه ۱۷ و برگشتمونم ۱۸ بود نه ۲۲.

داشتم میگفتم برگشتم و با هزار مکافات و اعصاب خوردی  بلیط ها رو درست کردم فقط خدا خدا میکردم جا باشه تا بلیط ها درست بشه وگرنه .....الیه شکر درست شد و خانومه این بار ۳۷۷۵۰ به من بدهکا ر شدن ..


توضیح نوشت:ی خانومه اونجا بود خیلی زود باهام صمیمی شد یه سر داشت به نام علیرضا .ایین گل پسر خیلی زود با من قاطی شد و اصلا یادش رفت مامانش یکی دیگست .خانومه هی میگفت سر شما هم اینقدر شیطونه !!!سر شما هم این کار و میکنه  !!منم  تو دلم میگفتم کاش منم ی پسر داشتم به این با مزه ایی و سر زبونی و شیطونی .

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطیما دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
التماس دعا خانمی
به یاد ماهم باش مشهد که میری

انشالله یه نی نی ناناز خوشگل هم به زودی خدا بهت میده

سلام خانومی .
محتاجم به دعا .
به روی جفت چشام .
ان شا الله توکل به خودش که مصلحت همه رو خوب میدونه . ان شا الله برای وفات اقا امام رضا (ع)با هم توی حرم باشیم

کفشدوزک دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

رفتین من هم دعا کن

بچشم خانومی .
دفعه بعد ان شا الله با هم میریم ...

زهرا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام خانومییییی

خدا کنه من مشهد باشم
عروسی یکی از اقوام شهرستان دعوتیم
من اصلن نمیشناسمش
ولی حاجی میگه بریم هم من دام باز بشه ی نمه هم اقوام رو ببینیم

خدا کنه نریم :(

سلام عزیزم .
توکل به خدا اگه قسمت بود توی حرم میبینمت اگه نه که باشه برای دفع بعد زیاد سخت نگیر دختر ...

کفشدوزک پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام عزیزم
از اینکه این همه به من لطف داری ممنون و واقعا شرمنده می شم دوستت دارم

سلام خواهش کاری نکردم من فقط حرف دلمو زدم همین .
منم همینطور .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد