حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

بازم همون اشتباه همیشگی

وقتی از همه دنیا خسته و دلگیر میشم به اغوشش پناه میبرم ولی
ولی حالا که از خودش دلگیرم به کجا پناه ببرم .

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

عزیزم
هر آدمی اشتباه میکنه
هیچ کس معصوم نیست
مهم اینه که وقتی اشتباه میکنه به جای اینکه دلخور شی، اول بهش بگی و باهاش حرف بزنی
اینطوری همیشه متوجه اشتباهات هم میشین

امیدوارم تا الان این دلخوری برطرف شده باشه

درست حرفتو قبول دارم ولی نه اشتباهی که بدونی اشتباه نه اشتباهی که بدونی کسی که خیلی دوستت داره ناراحت میشه .
نه این که بدونی این اشتباهت باعث سوء استفاده دیگران از زندگیت میشه .
فاطمه جان من نظرم به اینه زندگی حرمت داره نباید بزاری دیگران حرمتشو بشکنن .
این ضرب المثل که نه دیوار باش دیگران پشتت کثافت کنن نه نردبان باش ازت بالا برن رو شنیدی ؟
شنیدی میگن خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند:شده حکایت خونه ما
شوهر من بیش از اندازه بدون حساب کتاب خوبی میکنه .عزیزم نباید خوبی دو زوج باعث لطمه زدن به دیگر زوج بشه .عزیزم من پای این چیزا رو خوردم که میگم حق بده ترس داشته باشم حق بده ازش دلخور شم منی که همین دو شب پیش داشتم درباره همین موضوع باهاش حرف میزدم .
تو باشی شب قبلش باهاش درباره مسئله ایی حرف بزنی فرداش ببینی درست خلاف حرفت عمل کرده و ضربه روحی شدید ی بهت زده ساکت میمونی ..
من صبرم زیاده خیلی هم زیاده دربراه اشتباهات هم هم تا الان با حرف و گفتگو زیاد حل و فصل کردیم ولی اینو از هم توقع باید داشته باشیم وقتی میدونیم طرفمون از حرکتی چیزی ناراحت میشه سعی کنیم انجامش ندیدم نه اینکه انجامش بدیمو و سعی در پنهان کاریش کنیم .
نه گلم اصلا رفع نشده ....بد جور هم داغونم داره میکنه .

کفشدوزک چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

به خودت و خدا پناه ببرم هیچ وقت ناامیدت نمی کنن

سعی میکنم .ممنونم عزیز..

زهرا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

بیا بغل خوووووودم

سلام آجی جونم
برطرف نشده خودم بیام مساطت کنم

فائزه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://aroosak-f86.blogfa.com

سلام خاله خوبی؟
پیش میاد دیه ناراحت نباشید!
راستی من بلاگمو انتقال دادم این ادرس جدیده

بهار(بوسه ی تقدیر) شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ق.ظ http://gozashtehagozashte.blogfa.com

به خدا پناه ببر عزیز دلم

شیدا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام خانوم خانوما
دلگیری نمک زندگیه ، مهم آشتیه بعدشه ک خیلی مزه میده
منم اگه نیستم ولی همیشه تو فکرتم
دیگه شدم خانوم معلم ،خیلی استرس دارم
دعا کنید واسم
بدیش اینه ک افتادم یه شهر که 4 ساعت از خونمون دوره ، دوباره درد دوری
ولی دیگه بزرگ شدم
زود میام میگم بهتون سر کلاس چه خبره
ناز گل از طرف من ببوس
فعلا بابای

سلام عزیزم .
نه دیگه این دلگیری...بله مزه آشتی همیشه شیرین و بهترین ..
فدات بشم .
به به به سلامتی س شیرینی یادت نره ...
بچشم .
عیبی نداره همین که کار داری و حاصل زحمت هاتو میبینی خودش کلی ارزش داره .
بله بزرگترم میشی ایشا الله ...
زود زود بیا بگو .
چشم .
منتظرتم خانومی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد