حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

حرف هایم در کلام قلم

((هر چی که به من ربط داره))

بیواگرافی

سلام امروز میخوام از خودم واقای همسر بیشتر بگم .
ما 6 تا خواهر برادریم .من فرزند چهارم خانواده ام.خواهر وسطی من میشم .تا 5 ابتدایی رو مدرسه  روستا مون خواندم اون زمونا ما خونمون روستا بود بعدش در ازمون ورودیه مدرسه نمونه که یک مدرسه نمونه مردمی دولتی بود شرکت کردم و قبول شدم .یادش بخیر معلممون اصلا توقع نداشت من قبول بشم ازش خیلی دلگیرم اخه اون زمون خیلی کلاس برای چند تا از بچه ها گذاشت  چقدر کتاب بهشون داد ولی من بدون هیچ راهنمایی و کتاب و تستی  قبول شدم . 3 سال راهنمایی رو در مدرسه اطهر درس خواندنم بعدشم که  با اقای همسر مزدوج شدم .البته در مدرسه نمونه کوثر نتوانستم شرکت کنم چون  اون زمان من متاهل شده بودم .خیلی زود بود ولی پیش اومد دیگه . بابام کارمند راه آهن بود و هم کار کشاورزی رو در کنا ر کار دولتیش داشت .هنوزم که هنوزه داره فصل تابستون خیلی از میوه ها و سیفی جات رو ما ازمزرعه بابا میاریم .مامانم خونه داره و خیلی سال های قدیم کار قالی بافی میکرد کارش حرف نداشت  درجه یک یک بود ولی این سالها با زندگی شهر نشینی و اداب و رسومش گذاشته کنار .دیپلمم رو خونه همسرم با کلی مشکلات گرفتم . دانشگاه رتبه 5 ازاد در رشته  مهندسی نرم افزار قبول شدم ولی بعد ترم اول مشکلاتی پیش اومد که انصراف دادم هنوز که هنوز نتوانستم مسبب های اصلیشو ببخشم .من جز دانشجوهای برتر اون دانشگاه بودم .از حسادت بی مرود بعی ادما بدم میاد و  همیشه سعی کردم حسود نباشم .
یه دختر گل دارم که بهترین دوستمه و الان 9 سالشه  و جایگاه خاصی در زندگیم داره .عاشق اینم یه بچه دیگه داشته باشم هم این تنها نباشه  هم این جو یکنواختی از خونمون بیرون بره .
همسرم یه مرد مهربون و ساده است نتوانسته درسشو ادامه بده ولی برای من بهترینه .به من ثابت شده مدرک همه چی نیست برای  انتخاب  همسر .به عینه دیدم ادم هایی که سوادشون خیلی زیاده ولی فرهنگشون ...بودن ادم هایی که با مدارک عالی بودن و جز بهترین ها ادما. سوء تفاهم برای دوستان نشه .
ولی من همسرم رو با همین مدرک دوست دارم چون اون چیزایی داره  که همیشه من بهشون افتخار میکنم .
خانواده همسر 8 فرزند هستن و همسرم فرزند 5 هست و بین اقا پسر ها پسر دوم خانواده محسوب میشه .پدر و مادرش رو چند سالی هست به خاطر بیماری هایی که داشتن از دست داد. باغ و باغچه ایی که در پست های قبلی ازشون صحبت کردم جزیی از ارثیه ایی که بهمون رسیده .
همسرم ادم زحمتکشی هست اون از 11 سالگی کار کرده و هر چی که الان داریم به خاطر زحمات اونه .
دیگه نمیدونم چی باید بگم .اگه سوالی بود بگید تا جواب بدم .

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ http://toutia.blogfa.com

وای خدا!
همت مضاعف کار مضاعف که میگن شمایی دیگه!
خداییش دخترت 9 ساله ست؟؟!
ایول!
پس اساسی باهاش دوست و رفیقی دیگه
مواظب خودت باش خانمی من که سوال خاصی ندارم اما خیلی لذت بردم از این بیوگرافیت! نمی دونم دقیقا چرا چون یک بیوگرافی معمولی بود شاید مثل خیلی های دیگه اما یه حس سادگی و صداقت و محبت در دلش بود که لذت بردم.
انشالله یه پسر هم بیاری که هم جفتت جور شه هم اگر منم پسر اوردم باهاش هم بازی بشه

بله ۹ سالشه
بد جور.
لطف داری دوست خوبم .
ان شا الله ..

کفشدوزک سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

چقد این نظرت رو در مورد درس خوندن و مدرک می پسندم انقد دکتر و مهندس دیدم که اندازه ببخشید گوسفند حالیشون نیستم راستی دوستم هنوز برای ادامه تحصیل دیر نیست اگه بهش علاقه داری شروع کن

لطف داری.
بله من عاشق درس خواندنم .شاید فکری کردم .

فاطیما پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

انشالله که خوش و خرم در کنار هم زندگی کنین
اگر دوست داری درس بخونی هیچوقت دیر نیست
دوباره شروع کن
امیدوارم یه دختر ناز یا پسر جیگر خدا بهت بده و جمعتون جمع تر شه

فدات بشم .
من عاشق درس خواندنم ولی چه کم که این وسط یه چیزایی میلنگه ..
دارم سعی میکنم.
توکل به خدا .

گلابتون بانو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

چه جالب!
امیدوارم همیشه زندگی خوبی کنار هم داشته باشین و بتونی دوباره درست رو ادامه بدی.

ممنون از لطفت ان شا الله ...

گلابتون بانو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

می دونستی هم سنیم؟! منم فروردین 63 به دنیا اومم!

بله یعنی شما نمیدونستی؟؟؟؟با این تفاوت شما توانستی از موقعیت هایی که داشتی بهره کافی ببری و من نه ..
چقدر جالب ....
باز میگم خوشبختم از اشناییتون خیلی دوست میداریمتون دوست خوبم گلابتون عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد